Ейдетика
(067) 98 360 89
http://joomla25.ru/shablony/ - joomla 2.5 шаблоны

Ігри для розвитку уяви дітей

 

АЛЬБОМ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ

 Для збільшення зображення клацніть по картинці.

Книги японського ілюстратора Таро Гомі відрізняються від інших дитячих видань. Художник примудрився зберегти бачення маленької дитини. Він малює книжки, наодинці з якими малюки почувають себе дуже комфортно, тому що це - їхній світ. На жаль, такі книги досі рідко зустрічаються в магазинах. Адже видавці в основному орієнтуються на смак батьків, які дивляться на книги своїм, дорослим поглядом. Тому абсолютна більшість дитячих книжок для розфарбовування і домальовування подається «занадто правильно» – з картинками, які самі діти ніколи б не намалювали.
Малюнки Таро Гомі можуть здатися занадто простими і недосконалими. Але саме їх діти з легкістю і задоволенням доповнюють. У його смішному і зворушливому світі вони почуваються впевнено. При цьому ілюстрації автора - зовсім не каракулі, намальовані наспіх, як може здатися на перший погляд. Багато ілюстраторів говорять про них із заздрістю: «Ти ба, як він оригінально придумав: намалював таку тваринку настільки простими засобами! Вийшло так незвично і смішно!»
Але немає межі досконалості, і це доводять любителі книг Гомі різного віку: багато підлітків і дорослих примудряються створювати на його сторінках шедеври будь-якої складності. Адже проста основа хороша тим, що ускладнювати її можна нескінченно. Хто одного разу включився в цю гру, вже не може зупинитися!

Альбом складається майже з 200 ілюстрацій  для домальовування, кожна з яких виконана на окремому аркуші, що не дозволяє іншім малюнкам промокати під дією фарб та фломастерів. За питаннями придбання звертайтеся через розділ контакти.

   

КУДИ ВМІСТИТЬСЯ КІШКА?

Гра для дітей дошкільного віку. Попросіть малюка зобразити знайому йому тварину (кішку, собаку, козу і т. п.). Запропонуйте придумати місця, куди вона могла б поміститися. Наприклад: «Кішка поміститься до нас в квартиру? А ось в цю коробку вона поміститься? А в сумку? А в кишеню?» Нехай малюк сам придумує місця, куди можна прилаштувати кішку.

Гра сприяє розвитку уяви, мовлення, пам'яті, навичок зіставлення.

КАЖИ НАВПАКИ

Кидаємо дитині м’ячика і називаємо будь-яке слово, що має антонім. Дитина повертає м’ячика, називаючи при цьому слово з протилежним значенням. Наприклад:

великий - маленький, товстий - тонкий, чорний - білий, гарячий - холодний, порожній - повний, легкий - важкий, чистий - брудний, хворий - здоровий, дитина - дорослий, вогонь - вода, сильний - слабкий, веселий - сумний, гарний - потворний, боягуз - сміливець.

Гра розвиває уяву, мислення.

ВИКЛЮЧИ ЗАЙВЕ

Гра розвиває уяву і слухову пам’ять, підходить для дітей 5-7 років.

Попросіть дитину послухати слова, які ви будете називати, і вибрати з трьох слів зайве. Щоб полегшити завдання, нехай дитина спробує уявиляти предмети, які ви називаєте.

 Колір:

1) апельсин, ківі, хурма;

2) курча, лимон, волошка;

3) огірок, морква, трава;

4) цукор, пшениця, вата.

Матеріал:

1) банка, каструля, стакан;

2) альбом, зошит, ручка;

3) шафа, олівець, шуба;

4) сорочка, гумка, спідниця.

 Форма:

1) телевізор, книга, колесо;

2) косинка, кавун, намет.

 Смак:

1) цукерка, картопля, варення;

2) торт, оселедець, морозиво.

 Величина:

1) бегемот, мураха, слон;

2) будинок, олівець, ложка.

 Вага:

1) вата, гиря, штанга;

2) м'ясорубка, пір'їнка, гантелі.

ОЖИВЛЕННЯ

Запропонуйте дітям уявити собі будь-якого звіра, тварину. Після того, як образ створений, попросіть  їх "оживити" картинку, тобто щоб тварина почала рухатися, жити своїм життям в уяві. Нехай діти розкажуть один одному про своїх звірів. Потім підведіть підсумки, чия розповідь виявилася найцікавішою.

Після гри з живими істотами можна переходити до "оживлення" предметів. Вправа виконується спочатку з закритими очима, а потім з відкритими.

Можна погратися в чарівника: дитині пропонується стати чарівником, здатним оживляти за допомогою чарівної палички все, що завгодно. Наприклад, він торкається в своїй уяві предмета, і той оживає, потім "чарівник" розповідає всім, що він бачить; потім ролі міняються.

УЯВНА КАРТИНА

Ця  ігрова вправа для дітей і дорослих відмінно розвиває візуальне мислення та вміння розповідати за уявними зоровими образами. Це вміння є найважливішим у формуванні здатності переказувати своїми словами текстовий матеріал.

Сенс вправи полягає в тому, щоб словами малювати картину на чистому аркуші паперу.
Наприклад, перший учасник бере в руки чистий аркуш паперу і каже: "Я намалював у верхньому лівому куті сонечко".

Потім слід передати чистий аркуш паперу другому учаснику гри. Він каже: "Ось тут намальовано сонечко, а тут я намалював внизу синє море".

Чистий аркуш передається третьому учаснику гри: "Ось тут намальовано сонечко, тут внизу синє море. А тут я малюю, по небу пливуть хмари і літають чайки".

Аркуш знову повертається до першого учасника і так далі, поки картина не буде "намальована".

Після цього слід дати кольорові олівці і чисті аркуші паперу всім учасникам гри і нехай вони найдетальніше намалюють те, що було зображено на уявній "картині".

Або можна запропонувати домашнє завдання - згадати і замалювати в зошиті картину, яку ми "малювали" на занятті.

 

Якщо ця стаття стала Вам у пригоді, будь ласка, проголосуйте за неї.

( 16 Голосів ) 


_______________________Ейдетика. Розвиток пам'яті та асоціативного мислення. Персональний сайт Ірини Кадомцевої. Київ - 2017_____________________