Ейдетика
(067) 98 360 89
http://joomla25.ru/shablony/ - joomla 2.5 шаблоны

Заняття і тренінги з ейдетики

 

КОМУ ПОТРІБНА ЕЙДЕТИКА?

Тренінгові заняття з ейдетики в першу чергу розраховані на школярів і студентів, тому що дають величезні можливості для миттєвого сприймання і легкого пригадування будь-якої інформації в повному обсязі. Але швидко навчитися правильно використовувати свою пам’ять може будь-хто незалежно від віку та фаху. Налаштованість особистості на свідоме уявлення будь-яких знань веде до феноменальних успіхів у всіх видах діяльності людини.

РЕЗУЛЬТАТ ЗАНЯТЬ

Дорослі і діти зможуть правильно користуватися своєю пам’яттю, тобто напрацюють навички правильно організовувати запам’ятовування та пригадування будь-якої інформації.

ТРИВАЛІСТЬ І ФОРМА ЗАНЯТЬ

Програма розрахована на 7-10 щоденних занять (в залежності від темпу учасників), тривалістю 2,5 - 3 години, загальним обсягом 20 академ. годин.

Заняття проходять в індивідуальній або груповій формі, українською або російською мовою спілкування.

Заняття відбуваються у формі гри, що виключає напругу і втомлення. Інформація сприймається невимушено, творчо обробляється і активно відтворюється. Постійне використання лише позитивних уявлень та образів налаштовує учасників на нове схвальне ставлення до свого потенціалу, до себе та до навколишнього світу.

ВІК УЧАСНИКІВ

Опанувати ейдетику можуть всі бажаючі, не залежно від віку.

Діти 7 - 12 років проходять тренінг разом із батьками. До того ж, батьки не просто присутні під час тренінгу, а разом зі своїми дітьми командно напрацьовують нове ефективне ставлення до навчального процесу й одночасно дізнаються одне про одного багато нового – позитивного, цікавого та корисного. З’являється співпраця, новий рівень спілкування.

Для дошкільнят рекомендовані заняття тривалістю 45 хвилин раз на тиждень протягом навчального року.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Можлива організація тренінгу по скайпу або на території замовника.

Учасники працюють з якісним роздатковим матеріалом. Під кінець тренінгу отримують роздруківки завдань для подальшого самостійного закріплення.

 

Для збільшення зображення клацніть по картинці.

 

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

Заняття 1

1. Знайомство.  Вступна частина. Тестування пам’яті.

2. Навчання образному та асоціативному запам’ятовуванню:

- використання методу  парадоксальних перетворень;

- побудова асоціативних ланцюжків;

- робота з цифровими образами.

3. Тренування слухової пам’яті.

4. Тренування фотографічної пам’яті.

5. Ігри для синхронізації роботи обох півкуль головного мозку.

6. Релаксація.

 

Заняття 2

1. Тренування образного та асоціативного запам’ятовування.

2. Ігри для тренування зорової та слухової пам’яті:

3. Робота з цифрообразами.

4. Ігри для розвитку мовного апарату, дикції.

5. Ігри для синхронізації роботи обох півкуль головного мозку.

6. Релаксація.

 

Заняття 3

1. Тренування образного та асоціативного запам’ятовування.

2. Ігри зі звуками та шумами.

3. Метод гачків.

4. Ігри для розвитку рухової пам’яті.

5. Знайомство з типами відчуттів.

6. Тренування тактильної пам’яті.

7. Релаксація.

 

Заняття 4

1. Ігри для тренування тактильної пам’яті.

2. Метод трансформації.

3. Ігри з числами.

4. Метод Цицерона.

5. Метод «Римська кімната».

6. Гра «Юлій Цезар».

7. Релаксація.

 

Заняття 5

1. Ігри зі звуками і листівками.

2. Ігри для розвитку рухової пам’яті.

3. Ігри для розвитку концентрації уваги.

4. Пов’язання між собою різних видів інформації.

5. Прийоми запам’ятовування орфографічних правил (графічний, співзвуччя, файлова система та інші).

6. Запам’ятовування іноземних слів, користуючись методом Аткінсона.

7. Релаксація.

 

Заняття 6

1. Тренування образного та асоціативного запам’ятовування.

2. Закріплення прийомів запам’ятовування орфографічних правил.

3. Запам’ятовування віршів, текстів, написання опорних конспектів, переказів за допомогою  методу піктограм.

4. Ігри для розвитку концентрації уваги.

5. Закріплення методів Цицерона та «Римська кімната».

6. Ігри для тренування вміння забувати інформацію.

7. Релаксація.

 

Заняття 7

1. Прийоми  запам’ятовування географічних об’єктів, прапорів.

2. Прийоми  запам’ятовування чисел (комбінаторика, асоціативно-історичний, асоціативно-автобіографічний, графічний).

3. Прийоми запам’ятовування прізвищ , імен та по-батькові ( в т. ч. іноземних).

4. Запам’ятовування зовнішностей.

5. Релаксація.

6. Заключна частина.


_______________________Ейдетика. Розвиток пам'яті та асоціативного мислення. Персональний сайт Ірини Кадомцевої. Київ - 2017_____________________